BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 9, 2008

Nukilan Kekalahan Futsal Sukan Gemaputera

Prestasi pasukan futsal dlm sukan gemaputera 2008 di negeri sembilan agak kurang menyerlah walaupun terdapat nama pemain2 yang gah di persada arena sukan bolasepak negeri dahulu kala. if hampa nak tau, sukan gemaputera nie adalah sukan ketiga ataupun keempat (kata orang la) yang terbesar diadakan selain sukan sukma, mssm dan lain2 di malaysia. semua agensi2 seluruh malaysia di bawah kementerian pembangunan usahawan dan koperasi terlibat dalam sukan gemaputera. antaranya semua perbadanan kemajuan negeri, bank rakyat, bank pembangunan, sme bank, suruhanjaya koperasi malaysia, pns, uda holdings, punb. byk juga tue.

acara yang terlibat di Negeri Sembilan ialah bowling, karom, futsal, bola jaring, badminton n golf. PKNK menang pingat emas bg karom dan gangsa bagi bowling. Futsal pula kalah dlm grouping lagi. mau tak kalah, futsal ni semuanya mestilah pemain muda tapi depa boh player tua2. mula2 menang besar la sampai 9-1 itu pun lwn dgn pns. Wakil dr PKNK futsal kelab ialah hantu, syed alwi, wan mad zain dan shidee.

apapun tahniah la buat semua player kelab yang mewakili PKNK di sukan gemaputera 2008. target kita nanti adalah di sukan gemaputera 2010 di Perlis. See U all There

0 comments: